- Torzo železničního mostu jižně od Janova
- Torzo železničního mostu v Horním Jiřetíně
- Inundační most Postoloprty
- Viadukt na bývalé železniční trati Počerady-Vrskmaň u Polerad
- Železniční viadukt v Chotyni
- Silniční most nad železniční tratí u Žďáru
- Nový silniční most na silnici 16 v Mělníku
- Zdymadlo Hořín na Vraňansko-hořínském plavebním kanálu u Mělníka
- Vraňansko-hořínský plavební kanál u Mělníka
- Silniční most Josefa Straky v Mělníku
- Duchcovský viadukt
- Silniční most přes Bouřlivec v Želénkách
- Železniční most přes Jizeru u Dolní Dušnice
- Kamenný zámecký most přes Ploučnici v Mimoni
- Soutok Labe s Vltavou v Mělníku
- Kamenný most přes Radbuzu v Dobřanech
- Kamenný most přes Ploučnici v Horní Polici
- Železniční most přes Mohelku v Rychnově u Jablonce nad Nisou
- Kamenný most přes Bílinu ve Lbíně
- Černý most (a akvadukt) přes železniční trať z ulice Na Hamrech v Krupce
- Silniční most přes Ohři jižně od Křesína
- Silniční most přes Ohři ve Vršovicích u Loun
- Most pro pěší nad železniční tratí ve Mšeném-lázně
- Charlottin most přes Mlýnský potok v zámeckém parku Veltrusy
- Masarykův most v Kralupech nad Vltavou
- Krytý dřevěný silniční most přes Ohři v Radošově
- Zastřešená lávka v Čermákových sadech v Rakovníku
- Údolní nádrž Naděje
- Tyršův most přes Labe v Litoměřicích
- Odvodňovací štola Radovesické výsypky
- Silniční most u Budyně nad Ohří
- Silniční most přes Ohři mezi Doksany a Brozany nad Ohří
- Lávka Frankovka přes Střelu jihozápadně od Rabštejna nad Střelou
- Kaple Nad vývěrem Rudného pramene na Havlíčkovu ulici pod kostelem Narození Panny Marie v Roudnici nad Labem
- Most přes Moravanský potok u Dolních Zálezel
- Most přes Podlešínský potok pod Podlešínem
- Silniční most přes Svitávku v Nových Zákupech
- Klášterní most v Zákupech
- Kamenný most v Zákupech
- Poštovní most v Mimoni
- Bývalý vodní náhon u Mařeniček
- Bývalý vodní náhon u Antonínova údolí
- Bývalé koupaliště u Naděje
- Bývalý vodní náhon u Naděje
- Průrva u Radvaneckého rybníka
- Železniční most u Bořkova
- Pitrův most v Rajhradě
- Kamenný most v Markvarticích
- Silniční most u Mnichova Hradiště
- Silniční most u Bakova nad Jizerou
- Kamenný most přes Rokytku v Kryštofově Údolí
- Železniční most u Noviny
- Kamenný most přes Mandavu v Rumburku
- Most Sychrov-04 v Radostíně
- Železniční most u Sychrova
- Železniční most v Zahrádkách
- Barbořin most u Zahrádek
- Staroměstský most v Děčíně
- Vodní nádrž Josefův Důl
- Kamenný most v Rabštejně nad Střelou
- Krytá lávka v Kynšperku nad Ohří
- Průrva Ploučnice
- Akvadukt na Chřibské Kamenici
- Železniční most ve Vilémově
- Ovčí most u Tisové v Krušných horách
- Silniční most v Horní ulici v Českém Krumlově
Hlavní komunikace v obci Želénky (dnes část Zabrušan) překonává poblíž centra potok Bouřlivec přes kamenný barokní most.
Na wiki je v popisu obce zmínka:
Kamenný třípolový most přes potok Bouřlivec, vystavěný na konci 18. století z neomítaného lomového kamene.
Mostek z konce 18. století se klene přes potok Bouřlivec. Konstrukce z neomítaného, lomového kamene tvoří tři pole. Segmentové oblouky jsou sklenuty do dvou hranolových pilířích s půlkruhovými přístavky.
Silniční most přes potok Bouřlivec se nachází v centrální části obce Želénky. Jedná se o tříobloukový most zděný z lomového kamene. Klenby jsou segmentové, opřené do pilířů s půlkruhovým ukončením s kuželovitým zastřešením opět z lomového kamene. Poprsní zídky jsou zakončeny pouze kameny vloženými do cementové malty. Při patě pilířů jsou místy zbytky novodobější cementové omítky. Most nemá chodníky ani obrubníky, pojezdová plocha je tvořena živičným povrchem s nezpevněnými okraji. Most je vybaven třemi páry kamenných chrličů sloužících k odvodnění vozovky. V samotném mostním svršku je umístěn plyn a blíže nespecifikované kabelové vedení, které se projevují dvěma rýhami patrnými ve stávajícím asfaltovém povrchu.
Mostek je hodnotnou ukázkou vyváženého spojení užitkové a estetické funkce drobné barokní inženýrské stavby a dokladem rozvoje komunikační sítě dané oblasti.
Most v Želénkách ležící na původní trase komunikace spojující Duchcov s Hostomicemi a Bílinou byl dle analogií postaven zřejmě ve druhé polovině 18. století a jeho stavba souvisela se zlepšením kvality komunikací v podkrušnohorském regionu. Svou konstrukcí, stejně jako svým stavem a podobou, je jedním z nejautentičtějších historických mostů na Duchcovsku a svým významem tak přesahuje i hranice regionu. Zároveň je součástí souboru mostků přes potok Bouřlivec, k nimž se řadí ještě dva mostky v Lahošti.
Původní evidenční list památky
Při pohledu z vozovky přehlédnutelný nenápadný most – z asfaltu vyčnívají pouze kamenná zábradlí. Boční pohled je daleko zajímavější a nezvyklý – dva oblouky jsou „na suchu“, ostrůvky pilířů jsou ukotveny v dlažbě. Voda proudí pouze pod jedním obloukem v korytě, které je sice také vydlážděno, ale je mnohem níž než terén pod zmíněnými dvěma oblouky.