- Údolní nádrž Naděje
- Stříbrná studánka mezi osadou Peklo a Raspenavou
- Kristiánův pramen na kolonádě v Lázních Libverda
- Hubertova studánka u Jetřichovické Bělé
- Studánka Panny Marie v Kostomlatech pod Milešovkou
- Tyršův most přes Labe v Litoměřicích
- Odvodňovací štola Radovesické výsypky
- Silniční most u Budyně nad Ohří
- Silniční most přes Ohři mezi Doksany a Brozany nad Ohří
- Pramen U Strážce ve Svojkově
- Skalický pramen
- Studánka u Besedických skal
- Lávka Frankovka přes Střelu jihozápadně od Rabštejna nad Střelou
- Kaple Nad vývěrem Rudného pramene na Havlíčkovu ulici pod kostelem Narození Panny Marie v Roudnici nad Labem
- Vývěr Rudného pramene pod kostelem Narození Panny Marie v Roudnici nad Labem
- Most přes Moravanský potok u Dolních Zálezel
- Most přes Podlešínský potok pod Podlešínem
- Kaple Panny Marie Bolestné nad zázračným pramenem ve Vilémově
- Pomník Jacobova pramene u Zákup
- Pomník Dívčina (Ženského) pramene u Zákup
- Pomník neznámého (vyschlého) pramene u Zákup
- Pramen Tří Svatých u Zákup
- Silniční most přes Svitávku v Nových Zákupech
- Socha sv. Damiána na Klášterním mostě v Zákupech
- Socha sv. Kosmy na Klášterním mostě v Zákupech
- Socha sv. Walburgy na Klášterním mostě v Zákupech
- Socha svatého Prokopa na Klášterním mostě v Zákupech
- Socha sv. Blažeje na Klášterním mostě v Zákupech
- Socha sv. Valentina na Klášterním mostě v Zákupech
- Klášterní most v Zákupech
- Socha sv. Apolonie na kamenném mostě v Zákupech
- Kamenný most v Zákupech
- Vodárenská věž u zámku Lemberk
- Poštovní most v Mimoni
- Bývalý vodní náhon u Mařeniček
- Bývalý vodní náhon u Antonínova údolí
- Bývalé koupaliště u Naděje
- Bývalý vodní náhon u Naděje
- Průrva u Radvaneckého rybníka
- Pitrův most v Rajhradě
- Ovčí most u Tisové v Krušných horách
- Kamenný most v Markvarticích
- Silniční most u Mnichova Hradiště
- Silniční most u Bakova nad Jizerou
- Kamenný most přes Rokytku v Kryštofově Údolí
- Železniční most ve Vilémově
- Železniční most u Noviny
- Kamenný most přes Mandavu v Rumburku
- Most Sychrov-04 v Radostíně
- Akvadukt na Chřibské Kamenici
- Železniční most u Sychrova
- Vodní nádrž Josefův Důl
- Průrva Ploučnice
- Železniční most u Bořkova
- Hadí pramen
- Železniční most v Zahrádkách
- Barbořin most u Zahrádek
- Studánka u Vlčí Hory
- Englův pramen u Vlčí Hory
- Kamenný most v Rabštejně nad Střelou
- Staroměstský most v Děčíně
- Krytá lávka v Kynšperku nad Ohří
- Silniční most v Horní ulici v Českém Krumlově
- Sirný pramen v Lužických horách
Trasa zelené turistické značky a Naučné stezky Rabštejn překonává tok Střely nedaleko jezu bývalého Horova mlýna u Rabštejna nad Střelou po novodobé kovové lávce.
Přímo na tělese lávky je tabulka s logem KČT, nazývající lávku Frankovka. Na informační tabuli však o tomto jméně není ani zmínka:
Přes řeku Střelu bylo možno se dostat po kamenném mostě ve městě, několika brody a po dřevěné lávce, která spojovala od nepaměti břehy jejího prudkého a studeného toku.
Při nízkém stavu vody bylo možné často přes čistou říčku přejít na druhou stranu, ale pohodlnější byl přechod po lávce, která stávala na kamenných pilířích, vyzděných z rabštejnské břidlice. Lávka byla dřevěná, tesařská konstrukce se nesla poměrně dost vysoko nad hladinou řeky, aby mohla čelit jarní vodě či ledům.Lávku určenou pouze pro pěší, nanejvýš pro cyklistu, stavěla podle vyprávění pamětníků správa manětínského velkostatku hraběte Lažanského. Pamětníci i stará fotografie dokládají její podobu z doby někdy kolem roku 1930. Od té doby ji vystřídala řada dalších lávek, postavených přes proud řeky obětavými obyvateli Rabštejna a nahrazovaných po několika letech opět novou, stejně jednoduchou dřevěnou konstrukcí, po níž vděčně procházeli turisté, kteří obdivovali krásy na naučné stezce. Dlouholetá absence lávky je bohužel nutila k přebrodění, nebo k návratu zpět.
Nová lávka, o jejíž výstavbu se zasloužil KČT, má délku 20,2 m, šířku 1 m, váží 7820 kg a nesou ji původní kamenné pilíře, které byly opraveny. Lávka je vyvýšena 4 m nad hladinu průměrného stavu vody a minimálně 3 m nad hladinu. Tvoří ji tři kusy kovové konstrukce a v provozu je od 17. 6. 2006.